- rezistenţă la rulare mai mică cu 16%
- distanţă de frânare cu 4% mai scurtă pe carosabil umed
- distanţă de frânare cu 3% mai scurtă pe carosabil uscat
Simboluri | Proprietăţi | Beneficii |
---|---|---|
Tehnologia ActiveBraking | La frânare, fiecare bloc este supus unei sarcini mai mari şi creşte zona de contact cu drumul. | Distanţa de frânare mai scurtă pe carosabil umed şi uscat |
Structură a carcasei cu pliuri de cablu încrucişate | Creşte rigiditatea la torsiune | Manevrabilitate mai bună şi performanţe mai bune la frânare |
"Suprafaţă superioară" nouă, cu dioxid de siliciu |
|
|
Formă aerodinamică a pereţilor laterali ai anvelopei | Rezistenţă aerodinamică mai mică | Rezistenţă la rulare mai mică şi * consum redus de combustibil, precum şi emisii de CO2 mai mici |
Tehnologia FuelSaving | Mai puţin material în anvelopă + mai puţină căldură pentru a reduce rezistenţa la rulare | Reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2 |
Mărimi